piątek, 19 października 2012

47

Poszperałam w garażu  i znalazłam stare, nie wykorzystane ramy na obrazy . Trochę je oczyściłam i pomalowałam farbą w spreju . Mąż dociął mi wnętrze, granatowy materiał z recyklingu został wykorzystany na tło i w ten sposób , przybył mi w domu  kolejny "obraz", prawie w całości wykonany własnoręcznie .



Mam wreszcie uporządkowane broszki. Kolejne obrazy są w trakcie tworzenia.
Zrobiłam nowe naszyjniki i korale filcowane.





 Pozdrawiam odwiedzających  mojego bloga :-)



10 komentarzy:

  1. Bardzo ładne są te naszyjniki. Patrzę na nie i nie wiem, który mi się bardziej podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na kolejne obrazy - nowe filcaki urocze :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie żebym chciała Ci się wtrącać w Twoje pomysły, ale gdybyś tak wypełniła ten obraz kolejnymi kwiatuszkami, tak żeby nie było widać tła, to by dopiero był efekt! Chociaż i ten jest zachwycający. :-))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Broszkowy obraz świetny! Myślałam kiedyś, żeby zrobić sobie taki "obraz" w celu uporządkowania moich kolczyków, ale jakoś jeszcze się za to nie zabrałam :(.
    Naszyjniki bardzo ładne, a najbardziej podoba mi się ten ostatni :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś myślałam o zrobieniu czegoś podobnego na kolczyki.
      Ale doczekały się stojaka.

      Usuń