poniedziałek, 7 listopada 2011

07 Tkactwo


Działając spontanicznie i korzystając z kilku dni urlopu wybrałam się na kolejne warsztaty tkackie.
Tym razem trafiłam na Mazury do Państwa Bałdygów.
Pani Bałdyga uczy tkactwa, a Pan Bałdyga tworzy warsztaty tkackie.
Pani Ania  jest osobą bardzo sympatyczna i cierpliwą. Z chęcią dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem z takimi laikami jak ja. W domu u Państwa Bałdygów panuje bardzo sympatyczna i przyjazna atmosfera.

 Kilka zdjęć z pracowni p. Ani.
















Warsztat dwunicielnicowy, na którym tkałam szmaciaki.









Końcowy efekt mojej pracy.






Kolejny projekt, wrabianie elementów dekoracyjnych.





I jeszcze raz fioletowo mi.






I nauka na warsztacie czteronicielnicowym.









Chętnym zgłębiania tajników tkackich polecam warsztatu u p.Ani.

Pani Aniu, jeszcze raz bardzo dziękuję za naukę i ciepłą atmosferę.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz